Har virkat en kamera!

Strax innan vi åkte på semester så fick jag beställning på en virkad systemkamera. I tisdags satte jag så igång, satte mig i min virkhörna med ett svart nystan och min systemkamera och 2 dagar senare kunde jag leverera den.

Jag har virkat helt på frihand med min Pentax K-x som modell.

Just before we went on holiday I got an order for a crochet SLR, and last thuesday I sat down in my corner in the couch, with a black skein and my SLR and two days later I could deliver it.
I have crocheted entirely freehand with my Pentax K-x as a model.

5 thoughts on “Har virkat en kamera!

Kommentera

