Nya virknålar

Jag fick in några virknålar med belysning och håller just på att testa en, men jag har ju två kvar som jag har lagt ut i shopen.

Jag funderar även på att överge virknålarna med plasthandtag då det har visat sig att de lätt går sönder. Jag tänker gå över till metallnålar med bambuhandtag, de är riktigt sköna att hålla i. Dock kommer de inte i mellanstorlekar 4.5 och 5.5 mm.


One thought on “Nya virknålar

  1. Var dom bra då? nålarna med belysning alltså. Har flera gånger tänkt att man skulle haft en sån när man sitter i soffan på kvällen och resten av ens sällskap inte vill ha en lampa tänd =P

    Gilla

Kommentera

