Nu är jag klar!

Efter att ha börjat om säkert 5-6 gånger och inte hittat nåt mönster som passade, hade ”bara” 463 yards, så gjorde jag till slut en ”22.5 degrees” och virkade på kant #101 från min kantbok.
Men jäklar vad nöjd jag blev!!!!
Det blev bättre än vad jag trodde när jag väl började….

After that I started over at least 5-6 times and have not found any suitable pattern,  I had ”only” 463 yards, so in the end, I made a ”22.5 degrees” and crocheted the edge #101 from my borderbook.
But damn what pleased I was!!
It was better than I thought once I started….

 

 

 
9 thoughts on “Nu är jag klar!

Kommentera

