*Beslutsångest*

Jag har seriösa problem med att bestämma mig för vad jag ska göra nu, jag har en beställningslista men jag måste komplettera lite saker innan jag kan slutföra den. Jag vill virka och jag har 1.75 nystan med akrylgarn kvar *fingerklåda* Så nu vet ni vad jag gör..

*mönsterjagar*

Decisions Anxiety
I have serious problems to decide what I should do now, I have an order list but I have to add some stuff before I can finish it. I want to crochet and I have 1.75 skein of acrylic yarn left *finger itching* So now you know what I do…


*hunts for patterns*

One thought on “*Beslutsångest*

Kommentera

