Hm, jag undra sa en flundra….

Någonstans tror jag att jag har råkat byta storlek på virknålen. Jag har lika många stolpgrupper i båda ändar av filten, men den är olika bred ändå….

Somewhere I think I have accidentally change the size of the hook. I have the same number of double crochet groups at both ends of the blanket, but it differs in width still….


One thought on “Hm, jag undra sa en flundra….

  1. vad fin filt men vad irriterande att du har råkat byta viknål. Man kan nog t o m se var…efter den ljusgrå randen innan det turkosa.

    Gilla

Kommentera

