Nu är jag färdig inför utställningen!

Där här är då planerat inför utställningen… jag har just nu väldigt dålig fantasi, möjligtvis att jag gör en prinsessbakelse till i ”tårtform” men det är nog allt i så fall… dessutom kommer en halvklar amigurumi ligga med, samt en tidning med virkmönster…

This is what I planned for the exhibition… I currently have very poor imagination, perhaps I’m doing a princesstart but that’s probably all in that case… Moreover, I’m gonna bring a half finished amigurumi too, and a magazine with crochet pattern…

Det sista jag gjorde var 5 st oreos. Det är verkligen tråkigt att upprepa samma sak igen och igen… och igen…. just det… IGEN!!! 

The last thing I did was 5 pc oreos it’s really boring to repeat the same thing again and again… and again…. just that… AGAIN!

4 thoughts on “Nu är jag färdig inför utställningen!

Kommentera

