Rena julafton idag!!!

Idag när jag kom hem efter dagen eskapader (läs om dem på min andra hemsida) så väntade 3 stora kartongen på mig i köket. En kompis hade varit där och lämnat av dem.

Vad som var i kartongerna?! Hur många -fullständiga- årgångar av handarbetstidningar, som helst!! Jag har bara snabbt bläddrat igenom en pärm, men det blir mycket jobb med scannern fram igenom 😉

Today when I came home after todays escapades, there was three big boxes waiting for me in the kitchen. A friend had been there and left them.

Do you know what was in the boxes? A lot of many full-editions of crafting magazines!!! I’ve only quickly browsed through a binder, but I have to work a lot with the scanner in the near future 😉

5 thoughts on “Rena julafton idag!!!

  1. hej visst är det kul jag har också fått för ett tagsen sådana tidningar dock inte så väl bevarade som dina inte i pärmar vill jag säga men det är ju så kul att bläddra i gamla tidningar jag ska ta mig tid någon dag att titta i mina kram och härlig 14/2 maria

    Gilla

  2. Men vilken lycka. Jag har många gamla handarbets tidnigar, trots att mönstrena är gamla så har man användnig av dem då och då.

    Gilla

Kommentera

