Projekt Socka klart


Nu har jag slutfört även de första sockorna på magic loop, lite svårt att få till övergången mellan stickorna men det kan lika gärna bero på mönstret eftersom ena sidan blev bra… Helt klart är att barnsockor går bra på rundsticka som är 80 cm, men jag inväntar mina 1 m långa rundstickor innan jag ger mig på magic loop och sockor igen.

De här är stickade i ett thailändskt garn jag har fått och som jag inte har kvar banderollerna på.

Dessa sockor finns i den alternativa shopen
(tills jag fått till en shoplösning som fungerar med ögon, porto, storlek/vikt osv…)

 

One thought on “Projekt Socka klart

Kommentera

