Har shoppat lite…


Satt en kväll och slösurfade och kollade upp länkar som jag har samlat på mig och hamnade på Stäkets Hantverk & Design, därifrån var inte steget långt till att ha köpt in 3 st Spectra Acrylic virknålar.
De har, precis som Symfonie Woods virknålar, dubbla storlekar. Så nu har jag dubbelstorlek från 4 mm upp till 10 mm…

Dessutom tyckte jag att 107 kr för 3 (6 st) virknålar inkl porto var rätt ok pris.

Nu ska jag bara testa dem också…

* * *

Sat one evening and surfed the webb and checked out the links I have collected, and ended up on the Stäkets Crafts & Design, then the step was not far to have bought 3 pcs Spectra Acrylic crochet hooks.
They have, like Symphonie Woods crochet hooks, double sizes. So now I have double size from 4 mm to 10 mm …

Besides, I thought $14.46 for 3 (6) crochet hooks including postage was quite ok price.

Now I’ll just try them too…

10 thoughts on “Har shoppat lite…

  1. Änglastina: Jag har inte hunnit testa dem men de känns i greppet ungefär som bambu… Däremot tycker jag inte något slår clover, om jag blir trött i händerna när jag virkar med dem, så är det den handen som håller virkningen, inte virknålshanden 🙂

    Gilla

  2. Kika gärna in och lämna en kommentar på bloggen, kommer att köra en utlottning av ett stickpaket för att fira den otroliga trafiken till min blogg! =) Kramar

    Gilla

Kommentera

