Hemlis 2

Jag har varit hemskt… slapp… tror jag….

Mitt hemlispaket kom för längesedan, men jag har bara inte orkat att fota och lägga upp *skäms*
Men här är det nu!!!
Det var 3 nystan av det underbara garnet easy, jag har stickat mössor till ungarna i det innan och nu får maken en mössa faktiskt *tack hemlis* och det fanns god choklad med också… med betoning på fanns..
Sedan var det en ”catcher in the rye” (räddare i nöden) en liten akutväska/necessär med 3 mininystan, virknålar och 2 st varvräknare, super att ha med i väskan om man fastnar någonstans 😉

39acd-hemlisI have been awful… lacyI think…

My secret package arrived long ago, but I just have not managed to shoot and upload *ashamed*
But here it is now!
There were 3 skeins of the wonderful yarn easy, I have knitted hats for my kids in this yarn before and now my husband is actually gonna get a hat *thank you secret friend* and there was also some yummie chocolate … with emphasis on was…
There was also a ”Catcher in the Rye”, a small emergency bag/toilet bag with 3 mini-skeins, crochet hooks and 2 tachometer, super to have in your bag if you get stuck somewhere 😉

3 thoughts on “Hemlis 2

Kommentera

