Flugsvampsmössa

Jag fick en idé som jag genomförde, men jag vet inte om jag blev nöjd…. den överensstämmer inte riktigt med min idé men det är inget fel på mössan 🙂
Däremot är den för liten för Alfred, vi fick verkligen -trycka- på den så jag får lägga upp den i shopen… jag tänkte 80 kr inkl porto.

Garn/Yarn: Novita 7 Veljestä
Nål/Hook: 4.5 mm
Mönster/Pattern: Improvised

I got an idea that I carried out, but I do not know if I was satisfied…. The beanie do not conform my idea, but there is nothing wrong with this beanie 🙂However, it is too small to Alfred, we really had to -push- it on so I have to post it in the shop… I thought about SEK 80 incl postage ($11)

5 thoughts on “Flugsvampsmössa

Kommentera

