Mina böcker har kommit!

För några veckor sedan tipsade Armina’s Ami-Nals om att hon hade fått med ett mönster i en ”crochet 2010 calendar” och jag kollade upp den och den verkade jätterolig! Så jag beställde den och 2 andra böcker och idag kom de… Jag har bläddrat igenom alla mönsterna i almanackan och börjar fundera smått på om jag ska strunta i att sova de närmaste åren så jag hinner göra allting som jag vill…

A few weeks ago hinted Armina’s Ami-Nals that one of her patterns would appear in a ”crochet 2010 calendar”and I checked it out and it seemed really fun! So I ordered it and 2 other books, and today they came … I have scrolled through all the patterns in the calendar and start thinking if I should ignore sleeping the next few years so I have time to do everything that I want to …

Här finns böckerna:
Boken med lejon på
Amigurumi two
Crochet 2010 calendar

6 thoughts on “Mina böcker har kommit!

  1. Hej har en fråga var kan man köpa boken med lejonet på ???? vem har skrivit den ?
    Tacksam för svar……Marie

    Gilla

Kommentera

