Alien v/s Nystan


Nu är han klar, lille ShPongle… Det var vad han fick heta 😉

Garnet är Robin Double Knit multi och ögonen är virkade i bianca.
Mönstret hittade jag här

Den här ska ges bort till en liten flicka….

Now he is finished, little ShPongle … That is his new name 😉 The yarn is Robin Double Knit multi. Eyes are crocheted in bianca. The pattern I found here. This is a gift to a little girl….

* * *

Igår hade jag besök av Humlan Hulda 😉 och som tack för hjälpen med bloggen fick jag det här gigantiska nystanet! Tror ni det kommer bli en sjal till mig, bara mig och ingen annan eller?

Yesterday I had a visit of Humlan Hulda 😉 and thanks for the help with her blog, I had this gigantic skein! Do you think it will become a shawl for me, just me and no one other?

6 thoughts on “Alien v/s Nystan

  1. Hoppas tösen inte blir rädd för den ,ser verkligen ut som den kommer från rymden!!hehe!!Ha en skööön helg o särskilt med det nystanet!!=)

    Gilla

Kommentera

